Doa Semasa Nak Bersalin

Mungkin juga sebab semasa hamil kita usaha sikit sikit b aca doa surah al quran yang boleh bantu mudahkan urusan dan juga ilmu mengesan tanda hampir bersalin. Sebab itu ibu nak kongsikan d oa doa yang diberkati ini semoga sama sama dapat manfaat dari petua ini insyaallah.

Doa Mudah Untuk Bersalin

Tidak kiralah bersalin secara normal mahupun czer si ibu memang patut ada doa untuk di baca ketika ingin melahirkan anak.

Doa semasa nak bersalin. Doa ini juga sesuai diamalkan semasa bersalin kerana pengorbanan seorang ibu yang bertarung antara hidup dan mati semasa proses kelahiran. Amalkan selalu insyaallah dipermudahkan bersalin dengan kuasa allah swt. Ayat ayat beserta doa doa diatas boleh juga dibaca dan dihembuskan kedalam segelas air untuk diberi minum kepada perempuan yang hendak bersalin semasa mengandung sembilan bulan atau dibaca pada minyak zaitun untuk disapu pada perut dan diminum satu sudu besar setiap hari.

Mengamalkan bacaan ayat suci al quran atau doa mudah bersalin perlu dimulakan ketika usia kandungan masih baru. Suami yang berada disisi isteri semasa proses bersalin juga akan berasa cemas dan tidak senang duduk. Di sini kami sediakan doa doa kecil yang boleh diamalkan semasa bersalin nanti.

Doa yang suami boleh amalkan semasa isteri bersalin. Allah telah mencukupi segala sesuatu bagiku dan sebaik baik yang ku serah diri kepada allah untuk memudahkan bersalin digalakkan pula membaca ayat kursi kemudian pula. Doa ini juga sesuai diamalkan semasa bersalin kerana pengorbanan seorang ibu yang bertarung antara hidup dan mati semasa proses kelahiran.

4 surah an nahl ayat 78 dan allah mengeluarkan kamu daripada perut ibumu dalam keadaan tidak mengetahui sesuatu pun dan dia memberikanmu pendengaran penglihatan dan hati agar kamu bersyukur. Dan apabila saat hampir bersalin bacalah doa ini. Ia sedikit sebanyak membasahi lidah ibu dengan bacaan ayat ayat yang boleh memberikan suntikan kerohanian.

Doa mudah bersalin normal dalam rumi untuk ibu doa ketika melahirkan anak memang patut para ibu tahu untuk tenangkan hati dan lebih bersedia dalam menghadapi saat saat ketika sedang ingin bersalin.

Bacaan Doa Ketika Hendak Bersalin Melahirkan Anak

Cerita Kami 032019 Doa Dipermudahkan Bersalin

Suami Bacalah Doa Ini Di Saat Isteri Nak Bersalin Insya Allah Dipermudahkan Pa Ma

Seri Serodja Doa Nak Bersalin Boleh Juga Buat Air Selusuh

Zikir Dan Doa Semasa Bersalin

9bulan10hari 3 Doa Amalan Suami Isteri Sebelum Ketika فيسبوك

Tips Mudah Bersalin Normal Posts Facebook

Doa Amalan Bagi Ibu Selepas Bersalin Cantik Sihat Luar Dan Dalam Facebook

Zikir Dan Doa Semasa Bersalin

Rodong Koi Belaka Surah Pilihan Ketika Mengandung Dan Doa Mudah Bersalin

Doa Mudah Bersalin 7 Bacaan Doa Yang Boleh Diamalkan Oleh Para Ibu

9bulan10hari Doa Mudah Bersalin Yang Suami Boleh Amalkan Facebook

Alhamdulillah Ramai Kawan2 Yg Dapat Sahabat Pencinta Doa Zikir Amalan Facebook

7 Tips Mudah Bersalin Normal Tanpa Jahitan Dan Koyakan

Zikir Amalan Semasa Hendak Bersalin Ibu Wanita Dunia Si Manja Facebook

Doa Ketika Hamil Mudah Bersalin Facebook

Doa Mudah Bersalin Jadikan 6 Bacaan Doa Dan Zikir Ini Amalan Ibu Hamil Theasianparent Malaysia

Doa Mudah Bersalin Zikir Surah Yang Boleh Diamalkan Bakal Ibu

Cara Mudah Bersalin Untuk Ibu Hamil Jom Amal Sekarang Theasianparent Malaysia


LihatTutupKomentar