Isu Semasa Berkaitan Al Quran

Ketua penyiaran tv radio bernama roslan ariffin berkata program tersebut yang disiarkan selama sejam akan mengupas pelbagai isu semasa dalam mencari penyelesaian. Shah alam program baharu wacana al quran yang bakal menemui penonton bermula 19 oktober ini akan disiarkan secara langsung menerusi pelbagai platform digital sinar harian.

Universitas Al Azhar Kairo Mengecam Penghapusan Ayat Al Quran Dunia Tempo Co

Program hasil kolaboratif antara yayasan warisan ummah ikhlas wuif sinar harian dan karya bestari itu akan bersiaran secara langsung setiap hari isnin hingga jumaat menerusi portal sinar harian online serta facebook.

Isu semasa berkaitan al quran. Shah alam pertubuhan berita nasional malaysia bernama akan berkolaboratif dengan sinar harian untuk menyiarkan bual bicara baharu wacana al quran menerusi semua platform digital media miliknya bermula jam 6 petang hari ini. Kuala lumpur program wacana al quran merupakan satu lagi platform baharu anjuran sinar harian yang bakal mengupas isu isu semasa yang menjadikan al quran sebagai solusinya. Penerbitan buku ini membincangkan pelbagai isu semasa tentang islam dan sains yang meliputi sub tema pengajaran dan pembelajaran kehartaan kekeluargaan sains al quran dan hadis persekitaran.

Kita semua sedia maklum bahawa di antara keistimewaan al quran ialah pada kewujudan fakta fakta sains yang mengagumkan. Sinar harian perkenal program wacana al quran kupas isu semasa berteraskan al quran. Sinar harian perkenal program wacana al quran kupas isu semasa berteraskan al quran.

Isu semasa berkaitan pengajian al quran dan qiraat siri 4 nuzul al quran dan nuzul. Sinar harian perkenal program wacana al quran kupas isu semasa berteraskan al quran. Sinar harian persembah wacana al quran dalam bentuk lebih catchy 17 10 2020 11 53 am.

Begitu banyak penemuan sains yang hanya ditemui pada era moden ini telah tercatat dengan jelas di dalam al quran teks yang telah wujud sejak lebih 1000 tahun yang lalu era yang masih jauh dari upaya manusia menganalisa alam dengan disiplin sains. Pada website dove yang memang memaparkan artikel artikel anti islam dengan menjual t shirt dan mug yang tertulis islam is the devil menganjurkan hari pembakaran al quran sedunia malah mereka mempromosikan. Banyak juga artikel berkaitan mengatakan bahawa peristiwa 11 9 itu dilakukan oleh kaum yahudi yang saja nak memburukan islam.

Program tersebut bakal disiarkan pada setiap hari isnin hingga jumaat menerusi beberapa rangkaian meliputi portal sinar harian online facebook dan youtube.

Pin On Buku

Pdf Al Quran Dan As Sunnah Teras Ketamadunan Manusia

Assignment Mukjizat Al Quran 3

Melacak Sejarah Penerjemahan Alquran Republika Online

Al Quran Hadir Untuk Masyarakat Modern Dan Masa Akan Datang

Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan Bayan Linnas Siri Ke 139 Al Quran Kalamullah Yang Mukjizat

Pdf Hubungan Antara Hafazan Al Quran Dan Kualiti Hidup Pelajar Tahfiz Di Selangor Malaysia

Ayat Al Kursi Kata Kata Indah Kutipan Buku Kutipan Pelajaran Hidup

Fakta Atau Hoax Benarkah Ada Al Qur An Palsu Yang Mengubah Terjemahan Surat Al Maidah Ayat 51 Cekfakta Tempo Co

Pdf Penyalahgunaan Ayat Al Quran Dan Penyelewengan Pusat Pengubatan Islam Di Malaysia

Pejabat Mufti Wilayah Persekutuan Irsyad Al Fatwa Siri Ke 496 Bolehkah Membaca Al Quran Di Dalam Telefon Bimbit Tanpa Berwuduk

Library New Arrivals Ptar Keluaran Vol 01 Julai 2019 Perpustakaan Uitm In 2020 Library Arrivals News

Pdf Riwayat Israiliyyat Dalam Tafsir Al Quran Persepsi Pensyarah Pengajian Islam Di Ipta Terpilih Di Malaysia

Ayat Al Quran Terjemahan Asbabul Nuzul Ayat Berkaitan Wanita Di Highlight Qur An Orang Wanita

Insyaa Allah Smua Ada Manfaatnya Kutipan Agama Kata Kata Indah Motivasi

Http Ddms Usim Edu My Bitstream 123456789 7856 1 Gerakan 20pejuang 20hak 20wanita 20dan 20metodologinya 20dalam 20memahami 20al Quran 20dan 20sunnah 3b 2025 Pdf

Pin Di Isu Semasa

Kembalilah Kepada Al Quran Dan As Sunnah Majlis Ulama Isma

Pdf Peranan Al Quran Sebagai Sumber Ilmu Pengetahuan Dan Hubungannya Dengan Sains


LihatTutupKomentar