Jamu Tun Teja Semasa Haid

Review dari yaya. Lap dengan tisu bersih kain.

Jamu Moden Jamu Tun Teja Health Fitness Health

Ada lebih 12 ramuan herba di dalam jamu tun teja ni termasuklah manjakani akar serapat madu kulit kayu manis dan lada hitam.

Jamu tun teja semasa haid. Cara penggunaan goncang dan tuangkan fhw dari jtt ke tapak tangan dan sapukan pada kawasan intim kemudian bilas dengan teliti. Jamu tun teja ni sebenarnya sesuai di ambil oleh wanita yang ingin menjaga kecantikan dalaman sebab kalau dalaman terjaga insyaallah di luar pun cantik gorgeous. Dengar kata ramai wanita yang ingin mengandung dapat rezeki selepas consume.

Ibu mengandung tidak dibenarkan untuk mengambil sebarang jamu semasa mengandung termasuk. Jamu tun teja dijamin dapat menghilangkan rasa lesu dan letih tubuh badan serta mengekalkan tenaga yang maksimum pada wanita. Kini anda boleh menjalani hari hari seperti kebiasaan walaupun ketika haid tanpa rasa kesakitan.

Jamu tun teja satu kotak ada 15 sachets. Selepas 3hari boleh mengamalkan pengambilan program progressive. Ia adalah ubat herba yang diperbuat daripada bahan bahan semula.

Khasiat nang banyak la. Ingin mengurangkan berat badan masalah intimasi kitaran haid yang tak teratur ibu menyusu ibu berpantang dan selepas bersalin. Bagi yaya yang memang tak mengambil jamu langsung sebelum ni memang rasa lesu sikit huhu tapi sekarang alhamdulillah lebih bertenaga.

Tak pahit tak perlu bancuh. Intensive kesan cepat 1. Jamu tun teja adalah ubat tradisional.

Satu sachet terus minum dari sachet sebelum tidur. Satu sachet terus minum dari sachet sebelum sarapan pagi. Buah pala melegakan kesakitan semasa haid.

Ibu menyusu bayi khasiat madu berkualiti tinggi sangat membantu menambahkan penghasilan susu. Jamu tun teja ni sebenarnya sesuai di ambil oleh wanita yang ingin menjaga kecantikan dalaman sebab kalau dalaman terjaga insyaallah di luar pun cantik gorgeous. Ramuan rahsia jamu tun teja.

Ada lebih 11 ramuan herba di dalam jamu tun teja ni termasuklah manjakani akar serapat dan juga madu. Yaya memang sangat berpuas hati dengan keberkesanan jamu tun teja ni. Jamu tun teja ni sebenarnya sesuai di ambil oleh wanita yang ingin menjaga kecantikan dalaman sebab kalau dalaman terjaga insyaallah di luar pun cantik gorgeous.

Jamu tok senang jak diamal bisak sachet ya minum direct. Rawatan semasa berpantang keguguran melahirkan bayi czer normal. Untuk kulit sidak nak diet nambah susu badan ibu n nok paling best nya menjaga kitaran haid sak teratur.

Paling best dia membersihkan dalaman yaya juga. Ada lebih 11 ramuan herba di dalam jamu tun teja ni termasuklah manjakani akar serapat dan juga madu. Cara minum jamu.

Add to wishlist add to.


LihatTutupKomentar