Harga Bahulu Semasa

Harga bahulu kemboja pecah lapan perisa asli sahaja. Jangan berlengah sekiranya berminat unuk membuat tempahan kerana kami memerlukan satu tempoh yang sesuai untuk.

Original Penang Kayu Nasi Kandar Beratur Makanan

Setiap tahun saya dan emak akan buka tempahan kuih bahulu kerana tahu kuih ini adalah juadah pilihan untuk dihidangkan semasa sambutan aidilfitri.

Harga bahulu semasa. Berhati hati semasa ingin mengeluarkan acuan tersebut. Tel 017 2196250 untuk keterangan lanjut dan pendaftaran. Kuih bahulu perisa biasa pandan dan berinti coklat strewbery dan bluerbery yang sedap dengan harga yang menjimatkan.

Kami amat menghargai sokongan anda semua dan untuk mendapat berita terkini dan offer dari masa ke semasa sila like kami di facebook. Jangan berlengah sekiranya berminat unuk membuat tempahan kerana kami memerlukan satu tempoh yang sesuai untuk. Owner by khadijah ex civil engineer fully house wife mother of two children.

Hasilkan bahulu yang empuk dan rangup. Tanpa pakej rm 2 00 sebiji qty 100 biji. Bukit kuang kemaman terengganu malaysia dee baker kemaman ca0189509 x is home based since 2010.

Dengan semua kandungan kursus dan kelebihan kelebihannya kami menawarkan harga bagi kursus perniagaan bahulu berinti hanya rm 1800 00 sahaja. Pastinya memberikan suatu kelainan kepada tetamu majlis anda dengan pemberian istimewa berupa bahulu berinti d bayu yang dibungkus dengan kotak yang sangat comel. Menggunakan 3 bahan sahaja.

Rm 1 80 sebiji. Biasanya kita beli je bahulu kat shopping mall. Artikel dikemaskini pada.

Saya menjual bahulu cermai ini pada harga rm16 untuk 47 biji dan setakat ini tempahan diterima dari penduduk sekitar langkawi sahaja katanya berkongsi rasa syukur dengan rezeki yang diperoleh di sebalik krisis covid 19. Acuan bahulu atau acuan kuih kemboja yang baru dibeli selalunya akan menyebabkan kuih melekat. Alhamdulillah kita bersua lagi pada hari jumaat ni memang lambat post entri sibuk dengan projek buat biskut hehe so sekarang ni memang tengah free dan rileks depan laptop okey hari ni aku siarkan senarai biskut kuih raya dan harga bagi yang berminat menempah dengan kami sebelum ni ada juga yang sudah bertanya apa jenis biskut yang aku buat dan harganya sekali.

Kami memperkenalkan bahulu muffin yang akan diajar semasa kursus perniagaan bahulu berinti. Bahulu semestinya menjadi kegemaran ramai. Resipi dari kedai bahulu sri jenut manek urai.

Dee baker kemaman khadijah kg. Aku minta maaf la ya. Jom cuba buat bahulu di rumah.

Bahulu d bayu kini boleh didapati dengan pelbagai bentuk dan saiz serta warna sesuai dengan pilihan hati dan bajet anda. Pastinya memberikan suatu kelainan kepada tetamu majlis anda dengan pemberian istimewa berupa bahulu berinti d bayu yang dibungkus dengan kotak yang sangat comel. Tambah tambah waktu pkpb ini ramai yang lepak di rumah saja.

Pakaian seragam sekolah matari terbaik dengan harga mampu milik. Bahulu d bayu kini boleh didapati dengan pelbagai bentuk dan saiz serta warna sesuai dengan pilihan hati dan bajet anda. 26 april 2013 16 jamadil akhir 1434h.

Ayunie mama ayu.


LihatTutupKomentar