Isu Semasa Yang Hangat Di Malaysia

Disebabkan kebanyakkan ibubapa di malaysia masih mempunyai tanggapan yang salah terhadap isu isu kaum seperti peristiwa 13 mei yang berlaku pada tahun 1969 iaitu rusuhan yang berlaku dan kemucak masalah perpaduan di malaysia maka mereka akan memberi fakta yang terpesong yang akan mempengaruhi anak anak terhadap bangsa bangsa yang lain di malaysia. Isu semasa terkini di malaysia.

Pin On Hokaloh News

Kongsi pandangan anda disini.

Isu semasa yang hangat di malaysia. Seorang lagi calon bebas mohd shukri mohd ramli menyifatkan kebebasannya yang tidak terikat dengan mana mana parti politik merupakan kelebihan dan kekuatan kepadanya. Seorang daripada empat anggota polis itu azmi husin 29 dirawat di hospital sultanah nur zahirah hsnz akibat cedera di tangan terkena kaca yang dibaling perusuh di tempat letak kenderaan hotel permai inn. Titah diraja sempena pembukaan sidang dewan rakyat ke 14 disampaikan secara menyeluruh dan mencakupi semua aspek untuk rakyat di negara ini.

5 daripada 40 orang terkaya yang berumur di bawah 40 tahun separuh daripada mereka berjaya melalui internet majalah fortune 6 jika anda mahu melakukan sesuatu anda akan mencari jalan dan jika anda tidak mahu melakukan sesuatu anda akan mencari alasan 7 siapa yang tidak pernah gagal dia tidak akan menjadi kaya charles h spungeon. Tiga lagi anggota polis dirawat di hospital yang sama sebagai pesakit luar. Isu perkauman yang berlaku di malaysia february 4 2018 leave a comment pada 28 mac 2004 negara dikejutkan dengan kes kematian seorang pelajar tingkatan empat sekolah menengah agama datuk klana petra maamor ampangan seremban selepas dipercayai menjadi mangsa buli oleh sekumpulan pelajar senior di asrama sekolah berkenaan.

Pandangan menarik yang asli dari penulis blog. Mohd shukri yang kali ketiga menjadi calon atas tiket bebas sejak pilihan raya 2008 juga percaya media sosial akan menjadi antara medium untuknya membawa isu isu semasa di chini. Yang di pertuan agong al sultan abdullah ri ayatuddin al mustafa billah shah dalam titahnya menyentuh daripada hal ekonomi soal keluh kesah rakyat isu semasa covid 19 polarisasi perkauman hingga peringatan mengenai alam sekitar serta kestabilan.

Terdapat beberapa isu hangat yang menjadi perbualan netizen apabila melangkah ke tahun baru iaitu 2020. Perbincangan isu isu semasa terkini di malaysia berkaitan politik sosial agama pembelajaran dan masyarakat. Datuk lee chong wei meneruskan misi dan harapan negara apabila menundukkan pemain denmark viktor axelsen pada suku akhir kejohanan badminton.

Pin On Hokaloh News

Menteri Pendidikan Dedah Punca Beg Sekolah Berat Berita Terkini Hokaloh News School Bags Student Bag School

Contoh Karangan Fakta Pt3 Yang Terbaik Bahasa Melayu Screenshots

Pin On Berita Hari Hari

Pin On Berita Hari Hari

Rayu Simpati 3 Hari Demam Didakwa Dihalau Dari Hospital Shahir Dikecam Teruk In 2020 Incoming Call Screenshot Incoming Call

Izzah Daud Izzahtul Instagram Photos And Videos Ceiling Lights Instagram Chandelier

Merungkai Kekeliruan Gst Hokaloh Berita News Thumbs Up

Pin On Hokaloh News

Balik Dari Kedai Runcit Wanita Ini Tersedar Wang Rm20 Dalam Dompet Duit Palsu Info Hokaloh News Baseball Cards Cards Sports

Hasrat Diami Rumah Ppa1m Bukit Jalil Terpaksa Ditangguh Berita Semasa Hokaloh News Fashion

Ini Petua Apabila Terkena Sengatan Ikan Berbisa Info Hokaloh News Shrimp News

Ncr Dan Pmpg Jangan Perlekeh Dayak Di Sarawak Hokaloh Berita Hokaloh News Sarawak News Style

Mohamed Khaled Johari Rebut Kerusi Terakhir Naib Presiden Berita Terkini Hokaloh News News

Ditegur Menari Wani Masih Tahu Batas Hiburan Hokaloh News Myberita Hokaloh News Baby Face Face News

Keberhasilan Pkp Masih Di Peringkat Pertengahan Kp Kesihatan In 2020 Baseball Cards Sports Cards

Syed Saddiq Bikin Cewek Indonesia Cair Hokaloh Berita Bikins Indonesia Negara

Pin On Hokaloh News

Pin On Hokaloh News


LihatTutupKomentar